26 Mayıs 2008 Pazartesi

Serra yılmaz 17 yıllık sırrı



'Annemle Biz Kanseri Yeneriz' kampanyası için poz veren ünlü sanatçı Serra Yılmaz ve kızı Ayşe, 17 yıl önce meme kanseriyle nasıl mücadele ettiklerini GÜNAYDIN'a anlattı..

KENDİME HİÇ YAKIŞTIRAMADIM!

Novartis ilaç firmasının insanları meme kanserine karşı bilinçlendirmek için başlattığı 'Annemle Biz Kanseri Yeneriz' kampanyasının ilanları ünlü sanatçı Serra Yılmaz'ın 17 yıl önce bu hastalıkla savaştığını ortaya çıkardı! Kampanyanın ilanları için kızı Ayşe ile birlikte poz veren Yılmaz o günleri şöyle anlattı: Öğlen teşhis kondu, ertesi sabah ameliyat oldum. Kendime hiç yakıştıramadım. 'Kızım çok küçük' diye üzüldüm...

PATAVATSIZLARA DİKKAT!

Annesinin hastalığı sırasında 12 yaşında olan Ayşe Yılmaz ise hastalıkla savaşanlara bir tavsiyede bulundu: Hasta yakınlarınızı patavatsız insanlardan koruyun. Çünkü annemin hastalığı döneminde bana 'Ee, annen ne zaman ölüyor? Cenaze hazırlıklarını düşündünüz mü?' diyen lüzumsuz insanlar bile oldu.

HASTALIKLA DALGA GEÇTİM

Serra Yılmaz: Ameliyattan sonra radyoterapi ve kemoterapi gördüm. İyileşmeye çalışırken hastalıkla dalga geçmeye çalıştım!

Kaynak: Sabah.com.tr

Hiç yorum yok: