31 Ocak 2008 Perşembe

Sinan Albayrak'ta Parmaklıklar Ardına düşmüş




O da parmaklıklar ardına düşmüş!

atv'nin Parmaklıklar Ardında dizisinde cezaevi doktoru Tarık'ı canlandıran Sinan Albayrak'ın bir zamanlar bar kapılarında fedailik yaptığını ve bir olaya karıştığı için cezaevine düştüğünü Hafta Sonu dergisinde Yüksel Şengül'e verdiği röportajdan öğrendim. Sinan Albayrak bana göre birbirine benzer ekran jönleri arasında hem Avrupai fiziği hem de oyunculuğuyla fark yaratanlardan. Onu, Beyaz Gelincik'ten beri dikkatle izliyorum. Her yeni dizide kendini biraz daha geliştirdiğine şahit oluyorum. Ama Sinan Albayrak "jön" sözünü neredeyse hakaret sayıyor ve bu tanımlamanın artık geçmişte kaldığını söylüyor. Belki de ekrana düşen ve hepimize "samimi ve farklı" gelen oyunculuğunda, özümsediği bu fikrinin etkisi vardır. Albayrak, fedailik yaptığı günlerden birinde kapıda çıkan olay nedeniyle bir kaç gün nezarette tutulmuş. Bakın o günleri nasıl anlatıyor: "Bir defasında gözaltına alınmıştım. Tutuklanmam hafta sonuna denk geldiği için pazartesi gününe kadar demir parmaklıklar ardında kaldım. Orada Doğulu kardeşlerim de vardı. Birlikte vakit geçirirken bir ara Ferdi Tayfur'dan şarkılar okudum. Karakol komiseri bile yanımıza gelip beni dinledi. Adımı Ferdi Baba koymuşlardı. Yıllar sonra Yersiz Yurtsuz dizisinde Ferdi Tayfur'la oynadım. Bu benim için büyük mutluluk oldu."

Hiç yorum yok: